st.markos.thumb

"Ο ΑΓΙΟΣ ΜΑΡΚΟΣ Ο ΕΥΓΕΝΙΚΟΣ"

ΟΡΘΟΔΟΞΟN ΚΕΝΤΡΟN ΠΑΤΕΡΙΚΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ "ΑΓΙΟΣ ΜΑΡΚΟΣ Ο ΕΥΓΕΝΙΚΟΣ"
  Πέμπτη,
21 Σεπτεμβρίου 2017
  ΑΡΧΙΚΗ   |   ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ   |   ΜΕΛΗ   |   ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ   |   NEWSLETTER   |   SITEMAP
greek flag
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

  ΝΕΟ!!!14-05-2017 ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗ ΜΗΝΥΣΗ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ
 

Ενώπιον της Πταισματοδίκου Κατερίνης

 

ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΟ ΥΠΟΜΝΗΜΑ

 

Μάριου Πηλαβάκη του Ιωάννη, Διδάκτορα της Βυζαντινής Φιλοσοφίας, κατοίκου Μεθώνης Πιερίας,

 

………………………………………………………

 

            Επί της ΨΕΥΔΟΥΣ και ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΜΗΝΥΣΕΩΣ ΜΟΥ, της περιεχόμενης στην έγκληση του Μητροπολίτη Μεσσηνίας εναντίον μου με αριθ. Α.Β.Μ. Γ 17/41/2017, παρέχω τις εξής εξηγήσεις - απολογία:

 

            Η έγκληση του Μητροπολίτη Μεσσηνίας εναντίον μου συνιστά ΨΕΥΔΗ ΚΑΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΗ ΚΑΤΑΜΗΝΥΣΗ ΜΟΥ για τους εξής λόγους:

Η ΕΝ ΛΟΓΩ ΕΓΚΛΗΣΗ ΑΣΚΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΓΚΑΛΟΥΝΤΑ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΣΗ ΜΟΥ - ΔΙΑ ΤΗΣ ΕΦΑΡΜΟΖΟΜΕΝΗΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΜΕΘΟΔΟΥ ΤΗΣ ΨΕΥΔΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΜΗΝΥΣΕΩΣ ΜΟΥ ΜΕ ΠΡΟΦΑΝΗ ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΘΕΣΕΩΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ ΤΗΣ ΙΔΙΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΩΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ - ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥ ΑΣΚΩ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΚΡΙΤΙΚΗ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ Ή ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΙΣΤΗ, ΘΕΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ, ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΜΗΝ ΔΙΑΤΥΠΩΝΩ ΔΗΜΟΣΙΑ ΟΠΟΙΕΣΔΗΠΟΤΕ ΘΕΟΛΟΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΚΡΙΣΕΙΣ   ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ Ή ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΙΣΤΗ, ΘΕΟΛΟΓΙΑ, ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΛΑΤΡΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ, ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ ΠΟΙΝΙΚΑ ΑΔΙΚΗΜΑΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΚΕΙΝΟΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΕΤΑΙ ΟΤΙ ΔΙΕΠΡΑΞΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ Η ΠΟΙΝΗ ΤΗΣ ΚΑΘΑΙΡΕΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΙΕΡΩΣΥΝΗ, ΔΥΝΑΜΕΙ :

ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 3 ΠΑΡ. 1 ΤΟΥ ΙΣΧΥΟΝΤΟΣ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ ΠΛΗΡΩΣ ΤΟ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΔΟΓΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΛΑΤΡΕΙΑ,

ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΥ (ΑΡΘ. 13 ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ) ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΟΥΣ (ΑΡΘΡΟ 9 ΕΣΔΑ) ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΜΟΥ ΣΤΗ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΜΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ

ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΥ (ΑΡΘ. 14 ΣΥΝΤΑΑΓΜΑΤΟΣ) ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΟΥΣ (10 ΕΣΔΑ) ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΗΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ.

 

            Σημειωτέον ότι το Ορθόδοξο Κέντρο Πατερικών Μελετών «Ο Άγιος Μάρκος ο Ευγενικός», το οποίο εκπροσωπώ, διατύπωσε δημόσια και επίσημα και επώνυμα, με τη μορφή της από 9-3-2017 κανονικής μηνύσεώς του κατά του εγκαλούντος προς την Διαρκή Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος, τις σε αυτήν την κανονική μήνυση περιεχόμενες θεολογικές και κανονικές αξιολογικές κρίσεις για τους λόγους και τις πράξεις του εγκαλούντος που αναφέρονται συγκεκριμένα στην ίδια κανονική μήνυση (οι οποίοι λόγοι και πράξεις τεκμηριώνονται δημοσιογραφικά σε ανύποπτο χρόνο, χωρίς διάψευση ή καταμήνυση από τον εγκαλούντα, από την εφημερίδα της Καλαμάτας «Θάρρος» στις 9-12-2016, δηλαδή πέντε ημέρες μετά την ημερομηνία κατά την οποία έλαβαν χώρα, δηλαδή την Κυριακή 4-12-2016) και που είναι ασυμβίβαστες με την Ορθόδοξη Πίστη, Θεολογία, Πνευματικότητα, Λατρεία και Κανονικό Δίκαιο και που μάλιστα συνιστούν τα συγκεκριμένα ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ ΠΟΙΝΙΚΑ ΑΔΙΚΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ Ο ΕΓΚΑΛΩΝ ΚΑΤΑΓΓΈΛΛΕΤΑΙ ΟΤΙ ΤΑ ΔΙΕΠΡΑΞΕ, ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ Η ΠΟΙΝΗ ΤΗΣ ΚΑΘΑΙΡΕΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΙΕΡΩΣΥΝΗ.

 

            Σημειωτέον, επίσης, ότι ΟΥΤΕ ΕΓΩ Ο ΕΓΚΑΛΩΝ ΟΥΤΕ ΤΟ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΜΕΝΟ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΠΑΤΕΡΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ «Ο ΑΓΙΟΣ ΜΑΡΚΟΣ Ο ΕΥΓΕΝΙΚΟΣ» ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΤΟΝ ΕΓΚΑΛΟΥΝΤΑ ΟΥΤΕ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΔΙΑΦΟΡΑ Ή ΕΧΘΡΑ Ή ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΠΡΟΣ ΑΥΤΟΝ.

 

Σημειωτέον, επίσης, ότι ΕΚΠΡΟΣΩΠΩ ΤΟ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΤΕΡΙΚΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ «Ο ΑΓΙΟΣ ΜΑΡΚΟΣ Ο ΕΥΓΕΝΙΚΟΣ» (με έδρα Μεθώνη της Πιερίας), το οποίο είναι ΜΗ κερδοσκοπική αστική εταιρία, και ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟΣ ΣΚΟΠΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΠΙΣΤΗΣ, ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ, ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ, ΛΑΤΡΕΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΟΠΟΙΑΣΔΗΠΟΤΕ ΑΙΡΕΤΙΚΗΣ ΑΛΛΟΙΩΣΕΩΣ ΤΟΥΣ – ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΙΕΡΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ Η ΠΟΙΝΗ ΤΗΣ ΚΑΘΑΙΡΕΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΙΕΡΩΣΥΝΗ - ΑΠΟ ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ ΚΑΙ ΑΝ ΑΥΤΗ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ, ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΝΟΜΙΜΩΝ ΜΕΣΩΝ (ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΚΡΙΤΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ Ή ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΩΝ Ή ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΜΗΝΥΣΕΩΝ).

Εξάλλου, όπως προκύπτει από την Εκκλησιαστική Ιστορία, κληρικοί και μάλιστα επίσκοποι ήταν οι εισηγητές νέων αιρέσεων. Συνεπώς, μόνη η ιδιότητα του Μητροπολίτη της Εκκλησίας της Ελλάδος δεν αποτελεί εγγύηση της διατηρήσεως της Ορθοδοξίας ούτε προσδίδει θεολογική και νομική ασυλία σε σχέση με την άσκηση Ορθόδοξης θεολογικής κριτικής ή την υποβολή εκκλησιαστικής μήνυσης και αναφορικά κατ’ εκείνων που έχουν μητροπολιτική ιδιότητα.

Σημειωτέον ότι, κατά την Εκκλησιαστική Ιστορία, πολλοί Μητροπολίτες και Πατριάρχες έχουν καταδικαστεί στην ποινή της καθαίρεσης από την Αρχιερωσύνη για τις αιρέσεις τις οποίες εισήγαγαν, π.χ. ο Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως Νεστόριος.

 

Κατόπιν των ανωτέρω, σύμφωνα με το άρθρο 367 Ποινικού Κώδικα:

1 – Δεν αποτελούν άδικη ποινικώς πράξη:

α) οι δυσμενείς κρίσεις για επιστημονικές, εν προκειμένω, θεολογικές και κανονικές, εργασίες,

β) οι εκδηλώσεις που γίνονται για την εκτέλεση νόμιμου καθήκοντος ή για τη διαφύλαξη (προστασία) δικαιώματος ή από άλλο δικαιολογημένο ενδιαφέρον, εν προκειμένω, η διατύπωση δημόσιων, επίσημων και επώνυμων αξιολογικών κρίσεων θεολογικού και κανονικού χαρακτήρα - επί τη βάσει των αληθινών πραγματικών περιστατικών που αναφέρονται από την εφημερίδα της Καλαμάτας «Θάρρος» της 9-12-2016 - από την από 9-3-2017 κανονική μήνυση του Ορθοδόξου Κέντρου Πατερικών Μελετών «Ο Άγιος Μάρκος ο Ευγενικός», το οποίο εκπροσωπώ, και του οποίου ο καταστατικός σκοπός είναι η υπεράσπιση της Ορθόδοξης Πίστης, Θεολογίας, Πνευματικότητας, Λατρείας και Κανονικού Δικαίου, από οποιεσδήποτε αιρετικές αποκλίσεις τους, και μάλιστα όταν από τους Ιερούς Κανόνες προβλέπεται η επιβολή της ποινής της καθαίρεσης από την Αρχιερωσύνη, από οπουδήποτε και αν αυτές προέρχονται,

γ) σε ανάλογες περιπτώσεις.

            Οι ανωτέρω κρίσεις και εκδηλώσεις ΔΕΝ περιέχουν τα συστατικά στοιχεία της συκοφαντικής δυσφήμησης. Διότι: 1) τα πραγματικά περιστατικά των λόγων και των πράξεων του εγκαλούντα, τα οποία έλαβαν χώρα την Κυριακή 4-12-2016, τεκμηριώθηκαν δημοσιογραφικά σε ανύποπτο χρόνο, χωρίς διάψευση ή καταμήνυση από τον εγκαλούντα, από την εφημερίδα της Καλαμάτας «Θάρρος» στις 9-12-2016, δηλαδή πέντε ημέρες μετά την ημερομηνία κατά την οποία έλαβαν χώρα, δηλαδή την Κυριακή 4-12-2016. Και 2) Το Ορθόδοξο Κέντρο Πατερικών Μελετών «Ο Άγιος Μάρκος ο Ευγενικός», το οποίο εκπροσωπώ, όταν υπέβαλε την από 9-3-2017 κανονική του μήνυση εναντίον του εγκαλούντα στην προϊσταμένη του αρχή, την Διαρκή Ιερά Σύνοδο, γνώριζε ότι τα εν λόγω πραγματικά περιστατικά ήταν αληθινά.

            Από τον τρόπο της εκδήλωσης ή από τις περιστάσεις της υποθέσεως, ΔΕΝ προκύπτει σκοπός εξύβρισης, δηλαδή προσβολής της τιμής ή της υπόληψης άλλου, εκτός της συκοφαντικής ή απλής δυσφήμησης, με λόγο ή με έργο ή με οποιονδήποτε άλλο τρόπο. Διότι:

1) Υποβλήθηκε νόμιμη, κανονική, επίσημη και επώνυμη από 9-3-2017 κανονική μήνυση από το Ορθόδοξο Κέντρο Πατερικών Μελετών «Ο Άγιος Μάρκος ο Ευγενικός» κατά του εγκαλούντος ΓΙΑ ΤΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ ΠΟΙΝΙΚΑ ΑΔΙΚΗΜΑΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΕΤΑΙ ΟΤΙ ΔΙΕΠΡΑΞΕ, ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΟΙ ΙΕΡΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΡΟΒΛΕΠΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΙΒΟΛΗ ΤΗΣ ΠΟΙΝΗΣ ΤΗΣ ΚΑΘΑΙΡΕΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΙΕΡΩΣΥΝΗ, με βάση τα ΑΛΗΘΙΝΑ πραγματικά περιστατικά των λόγων και των πράξεων του εγκαλούντα, τα οποία έλαβαν χώρα την Κυριακή 4-12-2016, και τα οποία τεκμηριώθηκαν δημοσιογραφικά σε ανύποπτο χρόνο, χωρίς διάψευση ή καταμήνυση από τον εγκαλούντα, από την εφημερίδα της Καλαμάτας «Θάρρος» στις 9-12-2016, δηλαδή πέντε ημέρες μετά την ημερομηνία κατά την οποία έλαβαν χώρα, δηλαδή την Κυριακή 4-12-2016.

2) Το Ορθόδοξο Κέντρο Πατερικών Μελετών «Ο Άγιος Μάρκος ο Ευγενικός» - το οποίο υπέβαλε στην από 9-3-2017 κανονική του μήνυση εναντίον του εγκαλούντος στην προϊσταμένη του αρχή, την Διαρκή Ιερά Σύνοδο - έχει την εκ του Καταστατικού του Σκοπού υποχρέωση και δικαιολογημένο ενδιαφέρον της ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΠΙΣΤΗΣ, ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ, ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ, ΛΑΤΡΕΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΟΠΟΙΑΣΔΗΠΟΤΕ ΑΙΡΕΤΙΚΗΣ ΑΛΛΟΙΩΣΕΩΣ ΤΟΥΣ – ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΙΕΡΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ Η ΠΟΙΝΗ ΤΗΣ ΚΑΘΑΙΡΕΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΙΕΡΩΣΥΝΗ - ΑΠΟ ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ ΚΑΙ ΑΝ ΑΥΤΗ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ, ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΝΟΜΙΜΩΝ ΜΕΣΩΝ (ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΚΡΙΤΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ Ή ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΩΝ Ή ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΜΗΝΥΣΕΩΝ).

3) Η από 9-3-2017 κανονική μήνυση του Ορθοδόξου Κέντρου Πατερικών Μελετών «Ο Άγιος Μάρκος ο Ευγενικός» δημοσιεύθηκε στην εκκλησιαστική εφημερίδα «Ορθόδοξος Τύπος» της 17-3-2017, σε ηλεκτρονικές σελίδες και απεστάλη ηλεκτρονικά στους Μητροπολίτες, για τους εξής δύο (2) λόγους:

Α) ΤΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ ΠΟΙΝΙΚΑ ΑΔΙΚΗΜΑΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΕΤΑΙ ΟΤΙ ΔΙΕΠΡΑΞΕ, ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΟΙ ΙΕΡΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΡΟΒΛΕΠΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΙΒΟΛΗ ΤΗΣ ΠΟΙΝΗΣ ΤΗΣ ΚΑΘΑΙΡΕΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΙΕΡΩΣΥΝΗ - με βάση τα ΑΛΗΘΙΝΑ πραγματικά περιστατικά των λόγων και των πράξεων του εγκαλούντα, τα οποία έλαβαν χώρα την Κυριακή 4-12-2016, και τα οποία τεκμηριώθηκαν δημοσιογραφικά σε ανύποπτο χρόνο, χωρίς διάψευση ή καταμήνυση από τον εγκαλούντα, από την εφημερίδα της Καλαμάτας «Θάρρος» στις 9-12-2016, δηλαδή πέντε ημέρες μετά την ημερομηνία κατά την οποία έλαβαν χώρα, δηλαδή την Κυριακή 4-12-2016 - ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ, ΑΛΛΑ ΔΗΜΟΣΙΟ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ, ΚΑΘΟΤΙ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΙΣΤΗ, ΘΕΟΛΟΓΙΑ, ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΛΑΤΡΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ, ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ ΤΗ ΣΩΤΗΡΙΑ Ή ΤΗ ΜΗ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΠΙΣΤΩΝ, ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΟΥΣ ΣΤΗ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ Ή ΤΗΝ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΤΟΥΣ ΣΤΗ ΚΟΛΑΣΗ, ΣΕ ΠΡΟΣΩΡΙΝΟ ΣΤΑΔΙΟ ΜΕ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΡΙΣΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΑΙΜΟΝΩΝ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΕΣΧΑΤΟΛΟΓΙΚΟ ΔΟΓΜΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ. ΚΑΙ

Β) ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΤΕΘΕΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΤΟ ΑΡΧΕΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΗ ΙΕΡΑ ΣΥΝΟΔΟ - ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΙΣΟΡΡΟΠΙΩΝ ΤΩΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΩΝ - ΚΑΙ Η ΝΕΑ ΑΠΟ 9-3-2017 ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΜΗΝΥΣΗ ΤΟΥ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΠΑΤΕΡΙΚΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ «Ο ΑΓΙΟΣ ΜΑΡΚΟΣ Ο ΕΥΓΕΝΙΚΟΣ», ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩ, ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ, ΟΠΩΣ ΕΙΧΕ ΗΔΗ ΤΕΘΕΙ ΣΤΟ ΑΡΧΕΙΟ, ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΕΝ ΛΟΓΩ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΠΑΤΕΡΙΚΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ ΑΠΟ ΠΛΕΥΡΑΣ ΤΗΣ ΔΙΑΡΚΟΥΣ ΙΕΡΑΣ ΣΥΝΟΔΟΥ, ΚΑΙ Η ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΑΠΟ 10-2-2010 ΜΗΝΥΤΗΡΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΠΑΤΕΡΙΚΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ.

 

 

Οι εξηγήσεις μου επί των κατωτέρω αναφερόμενων ΨΕΥΔΩΝ, ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΛΟΓΙΚΩΣ ΑΝΤΙΦΑΤΙΚΩΝ ΙΣΧΥΡΙΣΜΩΝ ΚΑΤΑΜΗΝΥΣΕΩΣ ΜΟΥ είναι οι ακόλουθες:

 

  • 1 -            Ο εν λόγω ισχυρισμός του εγκαλούντος είναι ΙΣΧΥΡΙΣΜΟΣ ΨΕΥΔΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΜΗΝΥΣΕΩΣ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΛΟΓΙΚΑ ΑΝΤΙΦΑΤΙΚΟΣ, ΔΗΛΑΔΗ ΣΟΦΙΣΤΙΚΟΣ, ΔΙΟΤΙ: Α. - Ο εγκαλών, με την ιδιότητα του Μητροπολίτη Μεσσηνίας, ΟΜΟΛΟΓΕΙ ΡΗΤΑ ότι παραχώρησε προς τους παπικούς τον Ορθόδοξο Ιερό Ναό των Αγίων Νικολάου και Αθανασίου, για να τελούν παπικές λειτουργίες. Ο Παπισμός έχει καταδικαστεί δογματικά ως αίρεση από τουλάχιστον δεκαπέντε (15) Συνόδους, Οικουμενικές, Αγίες και Μεγάλες ή Ενδημούσες, ετών 879, 1009, 1054, 1341, 1347, 1351, 1441, 1443, 1450, 1484, 1722, 1727, 1838, 1848 και 1895. Γι’ αυτούς τους λόγους είναι ανίσχυρες εκκλησιολογικώς και κανονικώς 1) οι Εγκύκλιοι του Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως του 1902 και ιδίως του 1920, όταν οι αιρετικοί (ή ετερόδοξοι), για πρώτη φορά σε Ορθόδοξα εκκλησιαστικά κείμενα (ή δογματικά και συμβολικά μνημεία), ονομάστηκαν εντελώς εσφαλμένα από πλευράς Ορθόδοξης Εκκλησιολογίας «αναδενδράδες (= κλάδοι) του Χριστιανισμού» και «Εκκλησίες», 2) η άρση της ακοινωνησίας με τους Παπικούς (με τον παραπλανητικό ως προς τους Ορθοδόξους τίτλο «άρση αναθεμάτων», αλλά στην πραγματικότητα, κατά την άποψη του Βατικανού «αποκατάσταση κοινωνίας») του 1965, και 3) το Κείμενο του Μπαλαμάντ του 1993 της Μεικτής Θεολογικής Επιτροπής Παπικών και Ορθοδόξων, με το οποίο διαπιστώνεται ότι ο Παπισμός δεν είναι αίρεση, αλλά «αδελφή Εκκλησία» με έγκυρα μυστήρια.  Συγκεκριμένα, ορισμένοι από τους Κανόνες που τιμωρούν κληρικούς που παραχωρούν Ορθόδοξους ναούς σε αιρετικούς για τέλεση αιρετικών τελετώνΚανόνας 21 Συνόδου Γάγγρας«… και τους οίκους του Θεού τιμώμεν, και τας συνόδους τας επ’ αυτοίς, ως αγίας και επωφελείς ασπαζόμεθα, ου συγκλείοντες την ευσέβειαν εν τοις οίκοις, αλλά πάντα τόπον τον επ’ ονόματι του Θεού οικοδομηθέντα τιμώντες, και την εν αυτή τη εκκλησία συνέλευσιν εις ωφέλειαν του κοινού προσιέμεθα, …» (= και τους ναούς τιμούμε και τις συνάξεις των πιστών που λαμβάνουν χώρα σε αυτούς τις ασπαζόμαστε ως άγιες και ωφέλιμες, χωρίς να περιορίζουμε την ευσέβεια μέσα στους ναούς, αλλά τιμώντας κάθε χώρο που οικοδομήθηκε στο όνομα του Θεού, και τη συνάθροιση που διεξάγεται στον ίδιο το ναό για ωφέλεια των πιστών την αποδεχόμαστε, …». Ζωναρά, Βαλσαμώνα, και Αριστηνού, Σύνταγμα των Θείων και Ιερών Κανόνων, τομ. Γ΄, σελ. 117-121,  Αιρετικοί μη απαρνούμενοι την αίρεσή τους δεν εισέρχονται σε Ορθόδοξο ναόΒλέπετε ερμηνεία του ενδεικτικά από τους:Αγ. Νικοδήμου Αγιορείτη, Πηδάλιο, σελ. 422.Κανόνας 58 Αποστόλων«Επίσκοπος, ή πρεσβύτερος, αμελών του κλήρου, ή του λαού, και μη παιδεύων αυτούς εις ευσέβειαν, αφοριζέσθω. Επιμένων δε τη αμελεία και ραθυμία, καθαιρείσθω» (= Ο επίσκοπος, ή ο πρεσβύτερος, που παραμελεί τον κλήρο, ή τον λαό, και δεν τους καταρτίζει στην ευσέβεια, να αφορίζεται. Και αν επιμένει στην αμέλεια και τη ραθυμία, να καθαιρείται). Ζωναρά, Βαλσαμώνα, και Αριστηνού, Σύνταγμα των Θείων και Ιερών Κανόνων, τομ. Β΄, σελ. 75-76, ΕΞΑΛΛΟΥ, ΟΙ ΙΕΡΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΘΕΙΑ ΛΑΤΡΕΙΑ, ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΝΤΑΙ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΑ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗ ΝΟΜΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΝΩΤΑΤΟΣ ΝΟΜΟΣ ΣΤΗΝ ΙΕΡΑΡΧΙΑ ΤΩΝ ΠΗΓΩΝ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΚΑΙ ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΚΑΤΙΣΧΥΕΙ ΟΠΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ ΤΥΠΙΚΟΥ Ή ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟΥ ΝΟΜΟΥ Ή ΟΠΟΙΑΣΔΗΠΟΤΕ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΑΠΟΦΑΣΕΩΣ. Γ. - Ο εγκαλών ΨΕΥΔΩΣ ΚΑΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΩΣ με ΚΑΤΑΜΗΝΥΕΙ, όταν ισχυρίζεται ότι παραχώρησε νόμιμα τον εν λόγω Ορθόδοξο Ιερό Ναό στους παπικούς για να τελούν παπικές λειτουργίες, σύμφωνα απολύτως με τις αποφάσεις της Ιεράς Συνόδου. Διότι ΔΕΝ ΕΠΙΚΑΛΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΣΚΟΜΙΖΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΣΧΕΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΣΥΝΟΔΟΥ, αλλά ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΤΙΚΑ αναφέρεται σε τέτοιες ΑΝΥΠΑΡΚΤΕΣ ΔΗΘΕΝ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ της Ιεράς Συνόδου. Δ. - Ο εγκαλών ΨΕΥΔΩΣ ΚΑΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΩΣ με ΚΑΤΑΜΗΝΥΕΙ, όταν ισχυρίζεται ότι η Διαρκής Ιερά Σύνοδος έθεσε στο αρχείο την προηγούμενη από 10-2-2010 μηνυτήρια αναφορά του Ορθοδόξου Κέντρου Πατερικών Μελετών «Ο Άγιος Μάρκος ο Ευγενικός», το οποίο εκπροσωπώ, εναντίον του εγκαλούντα, για την αντισυνταγματική, παράνομη και αντικανονική παραχώρηση του εν λόγω Ορθόδοξου Ιερού Ναού από τον εγκαλούντα, με την ιδιότητα του Μητροπολίτη Μεσσηνίας, στους παπικούς, για να τελούν παπικές λειτουργίες, επειδή ΔΗΘΕΝ η παραχώρηση είχε λάβει χώρα απολύτως σύμφωνα με τις αποφάσεις της Ιεράς Συνόδου. Διότι: 2) Η Διαρκής Ιερά Σύνοδος έθεσε στο αρχείο την προηγούμενη από 10-2-2010 μηνυτήρια αναφορά του Ορθοδόξου Κέντρου Πατερικών Μελετών «Ο Άγιος Μάρκος ο Ευγενικός», το οποίο εκπροσωπώ, εναντίον του εγκαλούντα, για την αντισυνταγματική, παράνομη και αντικανονική παραχώρηση του εν λόγω Ορθόδοξου Ιερού Ναού από τον εγκαλούντα, με την ιδιότητα του Μητροπολίτη Μεσσηνίας, στους παπικούς, για να τελούν παπικές λειτουργίες, ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΤΗΡΗΣΕΩΣ ΤΩΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΙΣΟΡΡΟΠΙΩΝ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΗΣ ΙΕΡΑΡΧΙΑΣ (της οποίας ο εγκαλών είναι διαρκές ex officio μέλος) ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΑΡΚΟΥΣ ΙΕΡΑΣ ΣΥΝΟΔΟΥ (της οποίας ο εγκαλών είναι εκ περιτροπής ex officio μέλος), ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ, ΟΜΩΣ, ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΣ ΙΣΟΡΡΟΠΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ, ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΛΑΤΡΕΥΤΙΚΩΝ ΙΕΡΩΝ ΚΑΝΟΝΩΝ.  

 

    • Πρέπει να σημειωθεί ότι η ΔΙΑΡΚΗΣ ΙΕΡΑ ΣΥΝΟΔΟΣ ΔΕΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕ, ΟΥΤΕ ΠΡΟΦΟΡΙΚΑ ΟΥΤΕ ΕΓΓΡΑΦΩΣ, ΤΟ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΤΕΡΙΚΩΝ «Ο ΑΓΙΟΣ ΜΑΡΚΟΣ Ο ΕΥΓΕΝΙΚΟΣ» ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΤΗΣ ΘΕΣΕΩΣ ΤΗΣ ΑΠΟ 10-2-2010 ΜΗΝΥΤΗΡΙΑΣ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΕΓΚΑΛΟΥΝΤΑ ΣΤΟ ΑΡΧΕΙΟ.
    • 1) Όπως προανέφερα, τέτοιες αποφάσεις της Ιεράς Συνόδου ΔΕΝ υπάρχουν, και γι’ αυτό το λόγο ο εγκαλών ΑΟΡΙΣΤΩΣ ΚΑΙ ΣΟΦΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΤΙΚΑ αναφέρεται σε τέτοιες ανύπαρκτες αποφάσεις, δηλαδή ΔΕΝ επικαλείται και ΔΕΝ προσκομίζει ΚΑΜΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ τέτοια απόφαση της Ιεράς Συνόδου που να αφορά την παραχώρηση Ορθόδοξου Ιερού Ναού σε οπαδούς αιρέσεων, όπως ο Παπισμός, για να τελούν αιρετικές λειτουργίες. Και
    •            
    •            
    • Αγ. Νικοδήμου Αγιορείτη, Πηδάλιο, σελ. 73-75.
    • Βλέπετε ερμηνεία του ενδεικτικά από τους:
    • Καθήκοντα επισκόπου προς κλήρο και λαό και εάν αμελεί αυτών, αφορίζεται, αν δε εμμένει στην αμέλεια, καθαιρείται.
    •  
    • Ζωναρά, Βαλσαμώνα, και Αριστηνού, Σύνταγμα των Θείων και Ιερών Κανόνων, τομ. Γ΄, σελ. 176,
    • «Περί του μη συγχωρείν τοις αιρετικοίς εισιέναι εις τον οίκον του Θεού, επιμένοντας τη αιρέσει» (= Οι αιρετικοί δεν επιτρέπεται να εισέρχονται στο ναό, αν επιμένουν να βρίσκονται στην αίρεση).
    • Κανόνας 6 Συνόδου Λαοδικείας
    • Αγ. Νικοδήμου Αγιορείτη, Πηδάλιο, σελ. 404-405.
    • Βλέπετε ερμηνεία του ενδεικτικά από τους:
    • Οι ιεροί ναοί πρέπει να τιμώνται.
    •  
    • Β. - Ο εγκαλών ΨΕΥΔΩΣ ΚΑΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΩΣ με ΚΑΤΑΜΗΝΥΕΙ, όταν ισχυρίζεται ότι παραχώρησε νόμιμα τον εν λόγω Ορθόδοξο Ιερό Ναό στους παπικούς, για να τελούν παπικές λειτουργίες, υπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις, δηλαδή χωρίς χρήση του Ιερού Βήματος. Διότι ΟΙ ΛΑΤΡΕΥΤΙΚΟΙ ΙΕΡΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΥΝ ΠΛΗΡΩΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΡΟΒΛΕΠΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ, ΤΗΝ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΙΕΡΟΥ ΝΑΟΥ ΣΕ ΟΠΑΔΟΥΣ ΑΙΡΕΣΕΩΝ, ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΑΠΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΟΠΑΔΟΙ ΤΟΥ, ΓΙΑ ΝΑ ΤΕΛΟΥΝ ΑΙΡΕΤΙΚΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ.
    •             Εξάλλου, οι εκπρόσωποι και οι οπαδοί του Παπισμού δεν έχουν εκδηλώσει μετάνοια για τις πλάνες τους, ήτοι ιδίως α) για την φράγκικη καινοτομία του μη προβλεπόμενου στην Ορθόδοξη Εκκλησιολογία και στο Ορθόδοξο Κανονικό Δίκαιο «δογματικού» πρωτείου επισκοπικής εξουσίας επί όλης της Εκκλησίας του Πάπαν Ρώμης, β) για την καινοτομία του φράγκικου filioque, που έχει καταδικαστεί από την Η΄ Οικουμενική Σύνοδο και το οποίο έρχεται σε ευθεία αντίθεση με το άρθρο του Συμβόλου της Πίστεως Νικαίας - Κωνσταντινουπόλεως «Και εις το Πνεύμα το Άγιον… το εκ του Πατρός εκπορευόμενον…», γ) για την φράγκικη καινοτομία της νεοπλατωνικής, αυγουστίνιας, σχολαστικής, θεολογίας, η οποία έχει παταγωδώς καταρρεύσει από την ανάπτυξη των επιστημών στη μετανεωτερική εποχή, δεδομένου ότι συνιστά φιλοσοφική – αριστοτελική (ορθολογιστική) ερμηνεία των αποκαλυμμένων αληθειών, και η οποία, ως εκ τούτου, δεν έχει καμία απολύτως σχέση με την Ορθόδοξη Πνευματικότητα της θεραπευτικής μεθόδου της κάθαρσης – φωτισμού – θεώσεως.
    • Πρέπει να σημειωθεί ότι ο Παπισμός έχει καταδικαστεί ως αίρεση από δεκαπέντε (15) Ορθόδοξες Συνόδους, Οικουμενικές, Αγίες και Μεγάλες ή Ενδημούσες, δηλαδή:
    •  
    • Επί του ΨΕΥΔΟΥΣ, ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΛΟΓΙΚΩΣ ΑΝΤΙΦΑΤΙΚΟΥ ΙΣΧΥΡΙΣΜΟΥ του εγκαλούντος: «Σημειωτέον μάλιστα ότι ο έναντι μηνυόμενος καταφέρεται για δεύτερη φορά σε βάρος μου με ψευδέστατους ισχυρισμούς διατυπωμένους υπό μορφήν μηνύσεως προς την προϊσταμένη μου ιεραρχικά αρχή, καθώς ήδη κατά το παρελθόν και δη την 10-02-2010 είχε καταθέσει έτερη μηνυτήρια αναφορά στην οποία με κατηγορούσε ότι δήθεν είχα παράνομα παραχωρήσει προς τους παπικούς τον Ορθόδοξο Ιερό Ναό των Αγίων Νικολάου και Αθανασίου, έναντι του Μητροπολιτικού Μεγάρου για να τελούν παπικές λειτουργίες, παραχώρηση η οποία είχε λάβει χώρα υπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις, ήτοι άνευ χρήσεως του Ιερού Βήματος, συμφώνως απολύτως με τις αποφάσεις της Ιεράς Συνόδου και δι’ αυτόν τον λόγο η προγενέστερη μηνυτήρια αναφορά του είχε τεθεί στο αρχείο από την Ιερά Σύνοδο. Την ανωτέρω μάλιστα ψευδέστατη και συκοφαντική αιτίασή του επαναλαμβάνει και στην δεύτερη κατά σειράν από 9-3-2017 μήνυσή του σε βάρος μου, κατηγορώντας μάλιστα επ’ αυτής και τον Πρόεδρο και τα μέλη της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου για παράβαση καθήκοντος».
  • 2 –            Ο εν λόγω ισχυρισμός του εγκαλούντος είναι ΙΣΧΥΡΙΣΜΟΣ ΨΕΥΔΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΜΗΝΥΣΕΩΣ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΛΟΓΙΚΑ ΑΝΤΙΦΑΤΙΚΟΣ, ΔΗΛΑΔΗ ΣΟΦΙΣΤΙΚΟΣ, ΔΙΟΤΙ: Α. - Ο εγκαλών, με την ιδιότητα του Μητροπολίτη Μεσσηνίας, ΟΜΟΛΟΓΕΙ ΡΗΤΑ ότι παρέστη προσωπικά, συμπροσευχήθηκε και πραγματοποίησε εκκλησιαστική ομιλία κατά τη λειτουργία του παπικού ιερέα κ. Γεωργίου Ντάγκα στον Ορθόδοξο Ιερό Ναό των Αγίων Νικολάου και Αθανασίου, που βρίσκεται έναντι του Μητροπολιτικού Μεγάρου της Ορθόδοξης Ιεράς Μητροπόλεως Μεσσηνίας και τον οποίο έχει παραχωρήσει ο μηνυόμενος Μητροπολίτης της Ορθόδοξης Εκκλησίας της Ελλάδος για την τέλεση παπικών λειτουργιών.             Ο εν λόγω ισχυρισμός από τον εγκαλούντα ψευδούς και συκοφαντικής καταμηνύσεώς μου ΔΙΑΨΕΥΔΕΤΑΙ ΠΛΗΡΩΣ ΑΠΟ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ – την οποία ο εγκαλών ΟΥΤΕ διέψευσε ΟΥΤΕ καταμήνυσε και στην οποία το Ορθόδοξο Κέντρο Πατερικών Μελετών «Ο Άγιος Μάρκος ο Ευγενικός» στηρίζει την από 9-3-2017 κανονική μήνυσή του κατά του εγκαλούντα προς την Διαρκή Ιερά Σύνοδο, ως προς τα συγκεκριμένα πραγματικά περιστατικά - ΤΩΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ ΚΑΙ ΛΟΓΩΝ ΤΟΥ, ΔΗΛΑΔΗ ΤΩΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΩΝ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΩΝ, ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ «ΘΑΡΡΟΣ» ΤΗΣ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΤΗΣ 9-12-2016, η οποία αναφέρει επακριβώς:            Κατά συνέπεια :Πρώτον, ο εγκαλών ΨΕΥΔΩΣ ΚΑΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΩΣ με ΚΑΤΑΜΗΝΥΕΙ, ισχυριζόμενος ΨΕΥΔΩΣ - κατά την εν λόγω δημοσιογραφική τεκμηρίωση της Καλαμάτας - ότι ΔΗΘΕΝ, όντας περαστικός έξω από τον εν λόγω Ορθόδοξο Ιερό Ναό, τον οποίο ο ίδιος, με την ιδιότητα του Μητροπολίτη Μεσσηνίας, είχε ήδη παραχωρήσει στους παπικούς για να τελούν παπικές λειτουργίες, ΔΗΘΕΝ διαπίστωσε ότι είχε ολοκληρωθεί η μηνιαία λειτουργία των καθολικών και, εν ενόψει της επερχόμενης εορτής των Χριστουγέννων, εισήλθε στον εν λόγω Ιερό Ναό. Διότι η εν λόγω δημοσιογραφική τεκμηρίωση αναφέρει ότι ο παπικός ιερέας κ. Γεώργιος Ντάγκας ανακοίνωσε, μετά το πέρας της παπικής αυτής λειτουργίας, ότι, μεταξύ των παρευρισκομένων, ήταν και ο Μητροπολίτης Μεσσηνίας Χρυσόστομος.Δεύτερον, ο εγκαλών ΨΕΥΔΩΣ ΚΑΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΩΣ με ΚΑΤΑΜΗΝΥΕΙ, ισχυριζόμενος ΨΕΥΔΩΣ - κατά την εν λόγω δημοσιογραφική τεκμηρίωση της Καλαμάτας – ότι ΔΗΘΕΝ δεν συμπροσευχήθηκε στην εν λόγω παπική λειτουργία. Διότι αφενός μεν η εν λόγω δημοσιογραφική τεκμηρίωση της Καλαμάτας αναφέρει ότι ο παπικός ιερέας κ. Γεώργιος Ντάγκας ανακοίνωσε, μετά το πέρας της παπικής αυτής λειτουργίας, ότι, μεταξύ των παρευρισκομένων, ήταν και ο Μητροπολίτης Μεσσηνίας Χρυσόστομος. Αφετέρου δε, όταν συμμετέχει κάποιος σε μια θρησκευτική τελετή, αυτονοήτως και λογικώς συμπροσεύχεται, αφού ο σκοπός διεξαγωγής μιας συλλογικής θρησκευτικής τελετής είναι η συμπροσευχή των παρευρισκομένων, ενώ ο αντίθετος ισχυρισμός έρχεται σε πλήρη αντίθεση προς την κοινή λογική, αλλιώς δεν παρευρίσκεται. Τρίτον, ο εγκαλών ΨΕΥΔΩΣ ΚΑΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΩΣ με ΚΑΤΑΜΗΝΥΕΙ, ισχυριζόμενος ΨΕΥΔΩΣ - κατά την εν λόγω δημοσιογραφική τεκμηρίωση της Καλαμάτας - ότι ΔΗΘΕΝ δεν πραγματοποίησε εκκλησιαστική ομιλία, μετά το πέρας της συγκεκριμένης παπικής λειτουργίας, αλλά ΔΗΘΕΝ, όντας περαστικός έξω από τον εν λόγω Ορθόδοξο Ιερό Ναό, τον οποίο ο ίδιος, με την ιδιότητα του Μητροπολίτη Μεσσηνίας, είχε ήδη παραχωρήσει στους παπικούς για να τελούν παπικές λειτουργίες, ΔΗΘΕΝ διαπίστωσε ότι είχε ολοκληρωθεί η μηνιαία λειτουργία των καθολικών και ΔΗΘΕΝ, ενόψει της επερχόμενης εορτής των Χριστουγέννων, εισήλθε μέσα σε αυτόν τον Ιερό Ναό και ευχήθηκε στους παρευρισκομένους καλά Χριστούγεννα και να χαίρουν υγείας και ευημερίας οι ίδιοι και οι οικογένειές τους και αποχώρησε. Διότι αφενός μεν η εν λόγω δημοσιογραφική τεκμηρίωση της Καλαμάτας αναφέρει ότι μετά το πέρας της συγκεκριμένης παπικής λειτουργίας, ο αναφερόμενος παπικός ιερέας ανακοίνωσε ότι, μεταξύ των παρευρισκομένων, ήταν και ο Μητροπολίτης Μεσσηνίας Χρυσόστομος ο οποίος μίλησε μάλιστα σε όσους είχαν προσέλθει. Η εντύπωση δε που άφησε ο λόγος του, σύμφωνα με προσωπική μαρτυρία καθολικού δημότη, ήταν πάρα πολύ θετική. Δηλαδή η εν λόγω δημοσιογραφική τεκμηρίωση αναφέρει ότι ο εγκαλών ΔΕΝ ευχήθηκε ΑΠΛΩΣ στους παρευρισκομένους ρωμαιοκαθολικούς «Καλά Χριστούγεννα και να χαίρουν υγείας και ευημερίας οι ίδιοι και οι οικογένειές τους», ΑΛΛΑ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΙΛΗΣΕ, και Η ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΠΟΥ ΑΦΗΣΕ Ο ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ, σύμφωνα με προσωπική μαρτυρία καθολικού δημότη (προς δημοσιογράφο της συγκεκριμένης εφημερίδας της Καλαμάτας), ΗΤΑΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΘΕΤΙΚΗ. Σημειωτέον ότι, θεολογικά και λογικά, η ομιλία από έναν θρησκευτικό λειτουργό (εν προκειμένω, τον εγκαλούντα, με την ιδιότητα του Μητροπολίτη Μεσσηνίας) σε μια θρησκευτική σύναξη τελετής οπαδών αίρεσης (εν προκειμένω, στη σύναξη της συγκεκριμένης παπικής λειτουργίας) είναι θρησκευτική (ή εκκλησιαστική).             Κατόπιν των ανωτέρω, ο εγκαλών, με την ιδιότητα του Μητροπολίτη Μεσσηνίας, παραβίασε το άρθρο 3, παρ. 1, του ισχύοντος Συντάγματος, το οποίο, κατά τη νομολογία του Συμβουλίου της Επικρατείας, προστατεύει πλήρως τους Ιερούς Κανόνες που αφορούν την Ορθόδοξη Θεία Λατρεία, σε συνδυασμό με τους ακόλουθους Λατρευτικούς Ιερούς Κανόνες (βλέπετε για την πλήρη συνταγματική κατοχύρωση των Δογματικών και Λατρευτικών Ιερών Κανόνων και τη σχετική νομολογία του Συμβουλίου της Επικρατείας: Σπ. Τρωιάνου, Εκκλησιαστικό Δίκαιο, Χαρ. Παπαστάθη, Εκκλησιαστικό Δίκαιο, Ιωαν. Κονιδάρη, Εκκλησιαστικό Δίκαιο και Κων. Παπαγεωργίου, Εκκλησιαστικό Δίκαιο):Κανόνες που τιμωρούν κληρικούς που συμπροσεύχονται με αιρετικούςΚανόνας 10 Αποστόλων«Εί τις ακοινωνήτω κάν εν οίκω συνεύξηται, ούτος αφοριζέσθω» (= Αν κάποιος προσευχηθεί με ακοινώνητο, ακόμη και μέσα σε οικία, αυτός να αφορίζεται). Ζωναρά, Βαλσαμώνα, και Αριστηνού, Σύνταγμα των Θείων και Ιερών Κανόνων, τομ. Β΄, σελ. 14,  Κληρικοί συμπροσευχόμενοι με αιρετικούς αφορίζονται, δεχόμενοι αυτούς ως κληρικούς καθαιρούνται.Βλέπετε ερμηνεία του ενδεικτικά από τους:Αγ. Νικοδήμου Αγιορείτη, Πηδάλιο, σελ. 50-51. Κανόνας 46 Αποστόλων«Επίσκοπον, ή πρεσβύτερον, αιρετικών δεξαμένους βάπτισμα, ή θυσίαν, καθαιρείσθαι προστάττομεν. Τίς γαρ συμφώνησις Χριστώ προς Βελίαρ, ή τίς μερίς πιστώ μετά απίστου;» (= Προστάζουμε να καθαιρείται ο επίσκοπος, ή ο πρεσβύτερος, που δέχθηκε βάπτισμα ή θεία ευχαριστία αιρετικών. Γιατί ποιά συμφωνία μπορεί να γίνει ανάμεσα στον Χριστό και τον Διάβολο, ή ποιά σχέση μπορεί να έχει ο πιστός με τον άπιστο;). Ζωναρά, Βαλσαμώνα, και Αριστηνού, Σύνταγμα των Θείων και Ιερών Κανόνων, τομ. Β΄, σελ. 61-62,  Συμπροσευχή με αιρετικούς συνεπάγεται αφορισμό, αν γίνει σε οικία. Αν γίνει σε συναγωγή Ιουδαίων ή αιρετικών συνεπάγεται καθαίρεση, για κληρικό, αφορισμό για λαϊκό. Βλέπετε ερμηνεία του ενδεικτικά από τους:Αγ. Νικοδήμου Αγιορείτη, Πηδάλιο, σελ. 84-85.Κανόνας 33 Συνόδου Λαοδικείας«Ότι ου δει αιρετικοίς, ή σχισματικοίς συνεύχεσθαι» (= Δεν πρέπει να συμπροσευχόμαστε με αιρετικούς ή σχισματικούς). Ζωναρά, Βαλσαμώνα, και Αριστηνού, Σύνταγμα των Θείων και Ιερών Κανόνων, τομ. Γ΄, σελ. 198-200,  Απαγόρευση συνεορτασμού με Ιουδαίους ή αιρετικούςΒλέπετε ερμηνεία του ενδεικτικά από τους:Αγ. Νικοδήμου Αγιορείτη, Πηδάλιο, σελ. 435.

 

    •  
    • Ζωναρά, Βαλσαμώνα, και Αριστηνού, Σύνταγμα των Θείων και Ιερών Κανόνων, τομ. Γ΄, σελ. 206,
    • «Ότι ου δει παρά των Ιουδαίων, ή αιρετικών, τα πεμπόμενα εορταστικά λαμβάνειν, μηδέ συνεορτάζειν αυτοίς» (= Δεν πρέπει να λαμβάνουν οι πιστοί τα δώρα τα οποία στέλνουν οι Ιουδαίοι ή οι αιρετικοί, ούτε να γιορτάζουν μαζί με αυτούς.
    • Κανόνας 37 Συνόδου Λαοδικείας
    • Αγ. Νικοδήμου Αγιορείτη, Πηδάλιο, σελ. 433.
    • Βλέπετε ερμηνεία του ενδεικτικά από τους:
    • Απαγόρευση συμπροσευχής με αιρετικούς ή σχισματικούς
    •  
    • Ζωναρά, Βαλσαμώνα, και Αριστηνού, Σύνταγμα των Θείων και Ιερών Κανόνων, τομ. Β΄, σελ. 81-83,
    • «Εί τις κληρικός, ή λαϊκός, εισέλθη εις συναγωγήν Ιουδαίων, ή αιρετικών, προσεύξασθαι, και καθαιρείσθω και αφοριζέσθω» ( = Αν κάποιος κληρικός, ή λαϊκός, εισέλθει σε λατρευτική σύναξη Ιουδαίων, ή αιρετικών, για να προσευχηθεί, να καθαιρείται και να αφορίζεται).  
    • Κανόνας 64 Αποστόλων
    • Αγ. Νικοδήμου Αγιορείτη, Πηδάλιο, σελ. 51-54.
    • Βλέπετε ερμηνεία του ενδεικτικά από τους:
    • Κληρικοί δεχόμενοι μυστήρια αιρετικών καθαιρούνται.
    •  
    • Ζωναρά, Βαλσαμώνα, και Αριστηνού, Σύνταγμα των Θείων και Ιερών Κανόνων, τομ. Β΄, σελ. 60-61,
    • «Επίσκοπος, ή πρεσβύτερος, ή διάκονος, αιρετικοίς συνευξάμενος μόνον, αφοριζέσθω. Ει δε επέτρεψεν αυτοίς, ως κληρικοίς ενεργήσαί τι, καθαιρείσθω» (= Ο επίσκοπος, ο πρεσβύτερος, ή ο διάκονος, που μόνον προσευχήθηκε μαζί με αιρετικούς, να αφορίζεται. Αν όμως επέτρεψε σε αυτούς να κάνουν κάτι ως κληρικοί, να καθαιρείται).
    • Κανόνας 45 Αποστόλων
    • Αγ. Νικοδήμου Αγιορείτη, Πηδάλιο, σελ. 13.
    • Βλέπετε ερμηνεία του ενδεικτικά από τους:
    • Συμπροσευχή με αιρετικό ή αφορισμένο, τιμωρείται με αφορισμό.
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    • «Μία ευχάριστη έκπληξη περίμενε προχθές τους καθολικούς πολίτες της Καλαμάτας που είχαν προσέλθει στο εκκλησάκι του Αγίου Νικολάου για την Κυριακάτικη λειτουργία. Και αυτό γιατί μετά το πέρας της ο ιερέας [δηλαδή ο παπικός ιερέας κ. Γεώργιος Ντάγκας] ανακοίνωσε ότι, μεταξύ των παρευρισκομένων, ήταν και ο Μητροπολίτης Μεσσηνίας Χρυσόστομος ο οποίος μίλησε μάλιστα σε όσους είχαν προσέλθει. Η εντύπωση δε που άφησε ο λόγος του, σύμφωνα με προσωπική μαρτυρία καθολικού δημότη, ήταν πάρα πολύ θετική. Ο Μητροπολίτης μπορεί να μας εκπλήττει δυσάρεστα, αλλά δεν μπορούμε να μη δούμε και το θετικό της προχθεσινής του κίνησης, η οποία, αν μη τι άλλο, δείχνει το πρόσωπο ενός ιεράρχη τελείως διαφορετικό από τους κήρυκες του μίσους που διαβάζουμε κάθε τόσο στις εφημερίδες».
    • Σε αυτήν την ομολογία του προβαίνει με τον εξής ΣΟΦΙΣΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ, του τύπου 1) ΔΕΝ ΠΑΡΕΣΤΗΝ, ΑΛΛΑ ΠΑΡΕΣΤΗΝ, 2) ΣΕ ΜΙΑ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΤΗΝ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ, 3) ΔΕΝ ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΗΚΑ, ΑΛΛΑ ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΘΗΚΑ, ΚΑΙ 4) ΔΕΝ ΜΙΛΗΣΑ ΑΛΛΑ ΜΙΛΗΣΑ, ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΠΑΠΙΚΩΝ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΕΝ ΛΟΓΩ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΝΑΟ, ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΑ, ΑΛΛΑ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΑ ΣΤΟΥΣ ΠΑΠΙΚΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΕΛΟΥΝ ΠΑΠΙΚΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ:
    •  
    • Επί του ΨΕΥΔΟΥΣ, ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΛΟΓΙΚΩΣ ΑΝΤΙΦΑΤΙΚΟΥ ΙΣΧΥΡΙΣΜΟΥ του εγκαλούντος: «Ειδικότερα, όλως ψευδώς αναφέρει επ’ αυτής ότι δήθεν παρέστην στις 04-12-2016 προσωπικά, συμπροσευχήθηκα και πραγματοποίησα εκκλησιαστική ομιλία κατά την λειτουργία του Παπικού Ιερέα κ. Γεωργίου Ντάγκα, στον Ορθόδοξο Ναό των Αγίων Νικολάου και Αθανασίου. Η αλήθεια βέβαια είναι ότι κατά το μήνα Δεκέμβριο, χωρίς να ενθυμούμαι ακριβή ημερομηνία, όντας περαστικός έξωθεν του Ιερού Ναού Αγίων Νικολάου και Αθανασίου, συνοδευόμενος από τον Πρωτοσύγκελο της Ιεράς Μητρόπολης Μεσσηνίας Θεόκλητο Λαμπρινάκο, ο οποίος ναός σημειωτέον βρίσκεται ακριβώς απέναντι από το Μητροπολιτικό Μέγαρο και αφού διαπίστωσα ότι είχε ολοκληρωθεί η μηνιαία λειτουργία των καθολικών και ενόψει της επερχόμενης εορτής των Χριστουγέννων εισήλθα εντός του Ιερού Ναού και ευχήθηκα στους παρευρισκομένους καλά Χριστούγεννα και να χαίρουν υγείας και ευημερίας οι ίδιοι και οι οικογένειές τους και αποχώρησα».
  • 3 –ΤΟ ΑΡΘΡΟ 3 ΠΑΡ. 1 ΤΟΥ ΙΣΧΥΟΝΤΟΣ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ ΠΛΗΡΩΣ ΤΟ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΔΟΓΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΛΑΤΡΕΙΑ, ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ (ΑΡΘ. 14 ΣΥΝΤΑΑΓΜΑΤΟΣ) ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΕΣ (10 ΕΣΔΑ) ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΗΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ.                           «Η Αγία και Ιερά Σύνοδος, κατόπιν αιτήσεως του οικείου ιεράρχου, εισηγήσει δε κατά την κανονικήν τάξιν και σχετικήν υπ’ αυτής μελέτην του φακέλλου, επέβαλε την ποινήν της από της ιερωσύνης καθαιρέσεως τω εκ Θεσσαλονίκης ορμωμένω αρχιμανδρίτη Γεωργίω Ντάγκα, κληρικώ της Ιεράς Μητροπόλεως Ιταλίας και Μελίτης, τη 6η Ιουλίου ε.ε. [2006].             Η ιστορική διαδρομή του σημερινού παπικού ιερέα κ. Γεωργίου Ντάγκα με την προηγούμενη ιδιότητά του εκείνη του ορθοδόξου κληρικού, πριν την αποστασία του από την Ορθόδοξη Εκκλησία, διακρίνεται: α) στην ιστορική του διαδρομή ως κληρικού της Ιεράς Μητροπόλεως Θεσσαλονίκης της Ορθόδοξης Εκκλησίας της Ελλάδος και β) στην ιστορική του διαδρομή ως κληρικού της Ιεράς Μητροπόλεως Ιταλίας και Μελίτης του Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως. 1 – 1998: Διάκονος Ιερού Ναού Αγίου Δημητρίου Θεσσαλονίκης (με εφημέριο αυτού τον σημερινό Πρωτοσύγκελλο της Ιεράς Μητροπόλεως Θεσσαλονίκης Αρχιμανδρίτη κ. Στέφανο Τόλιο). 3 – 2003-2004: Προϊστάμενος του Ιερού Ναού Αγίας Κυριακής Θεσσαλονίκης.            Η ιστορική του διαδρομή ως κληρικού της Ιεράς Μητροπόλεως Ιταλίας και Μελίτης του Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως είναι η ακόλουθη:6-7-2006: Καθαίρεση του από την ιερωσύνη με απόφαση του εκκλησιαστικού δικαστηρίου της Πατριαρχικής Συνόδου Κωνσταντινουπόλεως, ύστερα από αίτηση του Μητροπολίτη Ιταλίας και Μελίτης κ. Γενναδίου. 2. Η ιστορική διαδρομή του κ. Γεωργίου Ντάγκα ως παπικού κληρικού             Μετά την καθαίρεσή του στις 6-7-2006 από το εκκλησιαστικό δικαστήριο της Πατριαρχικής Συνόδου Κωνσταντινουπόλεως, ο κ. Γεώργιος Ντάγκας αποστατεί από την Ορθόδοξη Εκκλησία και προσχωρεί στον Παπισμό αναγνωριζόμενος από αυτόν ως ιερέας του και μάλιστα του λατινικού ρυθμού. 2006-2013: Παπικός ιερέας στο Λονδίνοα) Παπικός ιερέας στον ρωμαιοκαθολικό ναό του Αγίου Ανδρέα της Πάτραςβ.1. κάθε Σάββατο στο Αίγιο της Αχαϊας, β.3. μία φορά το μήνα στην Καλαμάτα, στον Ορθόδοξο Ιερό Ναό των Αγίων Νικολάου και Αθανασίου, έναντι του Μητροπολιτικού Μεγάρου, κατά παραχώρηση του μηνυόμενου Μητροπολίτη Μεσσηνίας της Ορθόδοξης Εκκλησίας της Ελλάδος,  α) 2008: Συμμετείχε ως παπικός ιερέας στην Παγκόσμια Ημέρα Νεολαίας στο Σύδνεϋ Αυστραλίας.γ) Σε δημοσίευμα της δημοσιογράφου Γιώτας Κοντογεωργοπούλου με τίτλο «Ο καθολικός παπάς, που αγάπησαν όλοι οι Πατρινοί – Ήρθε από το Λονδίνο, κερνάει «μακαρονάδες νεολαίας» και φέρνει στην εκκλησία ακόμη και … Ορθοδόξους» (http://www.thebest.gr/news/index/viewStory/299392, 12-11-2014), γράφονται τα εξής:            «Δεν αισθανόμουν καλά να ακούω για τα προβλήματα της Ελλάδας, για τις δοκιμασίες στις οποίες υπόκεινται οι πολίτες και εγώ να κάθομαι στο Λονδίνο και να είμαι παρατηρητής. Ήθελα να είμαι μέσα στον κόσμο και να τον βοηθάω. Να κάνω ό,τι μπορώ. Επέστρεψα για αυτό το λόγο», μου λέει.             Υπ’ αυτήν την έννοια ο πατέρας Γεώργιος Ντάγκας, ο οποίος πριν σπουδάσει θεολογία, σπούδασε οικονομικές επιστήμες και κατόπιν έκανε σπουδές στην Αγγλία, αποτελεί έναν ιερέα – πρότυπο και δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι όπου και αν βρεθώ στην πόλη ακούω και μια ενθουσιώδη αναφορά για αυτόν τον μορφωμένο, μοντέρνο και πολύ αξιόλογο νέο ιερέα, που πάει λίγο παραπέρα την έννοια της λέξης «παππάς» έτσι όπως την έχουμε περιορίσει σε στεγανά που εν τέλει τα ξεπερνούν η εποχή και οι πραγματικές νέες ανάγκες των ανθρώπων.             Το αδιαχώρητο επικρατεί κάθε Κυριακή.             Κάθε Δευτέρα και Τετάρτη στο ενοριακό κέντρο της Καθολικής Εκκλησίας γίνονται δωρεάν μαθήματα Ιταλικών που απευθύνονται σε όλους τους πολίτες και όχι μόνο στους καθολικούς από τρεις εθελοντές καθηγητές ανάμεσα στους οποίους και η σύζυγος του πρώην Δημάρχου Πατρέων Γιάννη Δημαρά, Μαριλένα.             Κάθε Κυριακή ο πατέρας Γεώργιος κάνει λειτουργία στα Αγγλικά για τους ξένους της πόλης, ενώ έρχεται και ιερέας από το Ναύπλιο, ο οποίος τελεί τη λειτουργία στα Πολωνικά.             Στα πλαίσια της γιορτής θα σχηματιστεί και ομάδα εθελοντισμού του Καθολικού ιερού ναού της Πάτρας, εγχείρημα που γίνεται για 1η φορά. Στόχος είναι η δημιουργία μιας ομάδας νέων εθελοντών που θα απευθύνονται στην κοινωνία της πόλης και στους έχοντες ανάγκη.   Καθαίρεση και αφορισμός κληρικού, ο οποίος συμπροσευχήθηκε ή συλλειτούργησε με καθαιρεμένο κληρικόΒλέπετε ερμηνεία του ενδεικτικά από τους:Αγ. Νικοδήμου Αγιορείτη, Πηδάλιο, σελ. 13-14. ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ – ΖΗΤΩΝα απορριφθούν οι ΨΕΥΔΕΙΣ, ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΛΟΓΙΚΩΣ ΑΝΤΙΦΑΤΙΚΟΙ ΙΣΧΥΡΙΣΜΟΙ ΚΑΤΑΜΗΝΥΣΗΣ μου, οι οποίοι περιέχονται στην με αριθ. Γ 17/41/2017 έγκληση του Μητροπολίτη Μεσσηνίας. Συνήγορό μου διορίζω τον Κυριάκο Κυριαζόπουλο του Νικολάου και της Γεωργίας, Δικηγόρο παρ’ Αρείω Πάγω (Α.Μ. 7232), κάτοικο Τριαδίου Θέρμης Θεσσαλονίκης, οδός Πλαστήρα, αριθ. 6, κιν. 6932464058, τηλ. 2310-223480, e-mail: kk.law.office@gmail.com.    

 

  •  
  •  
  • Ο δίδων τις εξηγήσεις - απολογούμενος
  • Κατερίνη, 12-5-2017
  • Υποβάλλω τα συνημμένα στην παρούσα έγγραφα.
  • Να τεθεί στο αρχείο και να μην ασκηθεί ποινική δίωξη εναντίον μου με βάση την ΨΕΥΔΗ ΚΑΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΗ ΚΑΤΑΜΗΝΥΣΗ μου από την ως άνω έγκληση.
  •  
  •  
  • Ζωναρά, Βαλσαμώνα, και Αριστηνού, Σύνταγμα των Θείων και Ιερών Κανόνων, τομ. Β΄, σελ. 15,
  • «Εί τις καθηρημένω κληρικός ών κληρικώ συνεύξηται, καθαιρείσθω και αυτός» (= Αν κάποιος, ενώ είναι κληρικός, συμπροσευχηθεί με καθαιρεμένο, και καθαιρείται και ο ίδιος).
  • Κανόνας 11 Απόστολων
  • Κανόνας που τιμωρεί κληρικούς που συμπροσεύχονται με καθαιρεμένους κληρικούς
  •             Κατόπιν των ανωτέρω, ο εγκαλών, με την ιδιότητα του Μητροπολίτη Μεσσηνίας, παραβίασε το άρθρο 3, παρ. 1, του ισχύοντος Συντάγματος, το οποίο, κατά τη νομολογία του Συμβουλίου της Επικρατείας, προστατεύει πλήρως τους Ιερούς Κανόνες που αφορούν την Ορθόδοξη Θεία Λατρεία, σε συνδυασμό με τον ακόλουθο Ιερό Κανόνα:
  •             «Αυτό που θέλω να τονίσω είναι ότι η Καθολική Εκκλησία είναι ανοικτή για οποιονδήποτε άνθρωπο καλής θέλησης. Πάνω από όλα είναι ο άνθρωπος», μου λέει ο πατέρας Γεώργιος. Και το σημαντικό είναι ότι τον πιστεύω ότι το εννοεί».
  •             Πέρυσι αναβίωσε για πρώτη φορά μετά από 28 χρόνια στην Πάτρα η τελετή της Αγίας Δωρεάς με εντυπωσιακή συμμετοχή, ενώ αυτό το Σάββατο στις 8 το βράδυ, θα πραγματοποιηθεί μια εκδήλωση που τιτλοφορείται «Μακαρονάδα Νεολαίας» για νέους από 16 έως 36 ετών αφιερωμένη στην γιορτή του Χριστού Βασιλιά, με σύνθημα «μην τρως μόνος σου μακαρόνια, έλα να τα απολαύσουμε μαζί»!
  •             Κάθε Πέμπτη γίνεται γυμναστική με την ευγενική προσφορά της γυμνάστριας κ. Μιαούλη και κάθε Τρίτη βράδυ βραδιές κινηματογράφου, ανοικτές επίσης για όλους τους πολίτες της Πάτρας.
  •             Αλλά η δράση του δεν σταματάει εδώ.
  •             Ο πατέρας Γεώργιος έχει καταφέρει να επαναφέρει στην Καθολική Εκκλησία ανθρώπους που επί χρόνια ήταν απόντες και να ξαναενώσει τους Καθολικούς μεταξύ τους. Σε κάθε λειτουργία, μιας κανονικής Κυριακής, δηλαδή μιας Κυριακής που δεν είναι γιορτή, στην Καθολική Εκκλησία προσέρχονται περί τα 300 άτομα. Έχει καταφέρει όμως να φέρει στις λειτουργίες και πολλούς ορθοδόξους που δεν αλλάζουν βεβαίως πίστη, αλλά με την παρουσία τους επιβραβεύουν το σημαντικό του έργο.
  •             Η επιστροφή του πατέρα Γεωργίου Ντάγκα, ο οποίος κάνει ποδήλατο, γυμνάζεται, γνωρίζει μουσική, έχει εξαιρετική φωνή, πάει σε συναυλίες και είναι σινεφίλ, δεν είχε προορισμό τη Θεσσαλονίκη, που είναι η πατρίδα του, αλλά την Πάτρα, η οποία ήδη στα 2,5 χρόνια της παρουσίας του στην πόλη, τον έχει αγκαλιάσει αναγνωρίζοντας την θέρμη με την οποία νοιάζεται για τους ανθρώπους και την τόλμη με την οποία προχωράει σε πρωτοβουλίες που κάνουν την Καθολική Εκκλησία της Πάτρας σημείο αναφοράς για δράσεις που ξεφεύγουν από το αμιγώς θρησκευτικό στοιχείο και γίνονται δράσεις συνάντησης των ανθρώπων, ουσιαστικής επαφής, προβληματισμού και κοινωνικής συνοχής, και οι οποίες – και αυτό είναι το πολύ σημαντικό, όπως μου λέει, - απευθύνονται σε πολίτες όλων των δογμάτων και των πίστεων, καθώς και το «μαζί» των ανθρώπων, η αγάπη και η προσφορά, αρκούν ως συγκολλητική ουσία των σχέσεων στις μέρες μας.
  • «Είναι μόλις 42 ετών και αν είναι κάτι που τον κάνει εξ αρχή ενδιαφέροντα, είναι το ότι την εποχή που η κρίση άρχισε να δείχνει τα δόντια της στην Ελλάδα και να καταπίνει όνειρα, προσδοκίες και ανθρώπους, αυτός, ο πατέρας Γεώργιος Ντάγκας, η ψυχή της Καθολικής Εκκλησίας της Πάτρας, άφησε την ευημερία του Λονδίνου, όπου ζούσε και ιερουργούσε για πέντε χρόνια και επέστρεψε στην πατρίδα του, για να καταλήξει στην πρωτεύουσα της Αχαϊας με την μακρά παράδοση στο καθολικό στοιχείο και να δώσει κυριολεκτικά «φτερά» στην Καθολική Κοινότητα που τον θεωρεί – και δικαίως –σημείο αναφοράς της.
  • β) 21-31 Ιουλίου 2016: Συμμετείχε ως παπικός ιερέας της Πάτρας στην Παγκόσμια Ημέρα Νεολαίας στην Κρακοβία Πολωνίας με τον Ρωμαιοκαθολικό Πάπα Φραγκίσκο (περιοδικό «Ανοιχτοί Ορίζοντες, τεύχος 1101. Σεπτέμβριος – Οκτώβριος 2016, σελ. 18-19).
  • 3. Γνωστές δραστηριότητές του ως παπικού ιερέα:
  • β.4. μερικές φορές το χρόνο στον παπικό ναό της Θεσσαλονίκης της οδού Φράγκων, με την άδεια του παπικού Αρχιεπισκόπου Κέρκυρας κ. Ιωάννη Σπιτέρη, ο οποίος ηγείται και του Παπικού Βικαριάτου Θεσσαλονίκης. Σημειωτέον ότι, κατά πληροφορίες, όταν τελεί παπικές λειτουργίες στον παπικό ναό της Θεσσαλονίκης, προσκαλούνται και προσέρχονται σε τούτον παλιές του Ορθόδοξες ενορίτισσες από τον Ορθόδοξο Ιερό Ναό Παναγίας Φανερωμένης Θεσσαλονίκης. Επίσης διανέμει και σε αυτές τις Ορθόδοξες ενορίτισσες DVD που αφορούν τον ρωμαιοκαθολικό ναό Αγίου Ανδρέα της Πάτρας.
  • β.2. μία φορά το μήνα στη Ζάκυνθο,
  • β) Τελεί επίσης παπικές λειτουργίες στους εξής χρόνους και τόπους:
  • 2013 – σήμερα:
  •  
  •  
  •  
  • 2005-2006: Προϊστάμενος του Ιερού Ναού Αγίου Νικολάου και Αγίας Τριάδος Τεργέστης Ιταλίας (κατά τα δίπτυχα της Εκκλησίας της Ελλάδος του έτους 2006).
  •  
  • 2 – 2001-2002: Προϊστάμενος Ιερού Ναού Παναγίας Φανερωμένης Θεσσαλονίκης. Σημειωτέον ότι στον δεξιό τοίχο του εν λόγω Ιερού Ναού υπάρχει τοιχογραφία του Αγίου Ιωάννη του Ρώσσου με την εξής επιγραφή: «Δέησις αρχιμανδρίτου Γεωργίου Ντάγκα».
  • Η ιστορική του διαδρομή ως κληρικού της Ιεράς Μητροπόλεως Θεσσαλονίκης της Ορθόδοξης Εκκλησίας της Ελλάδος είναι η ακόλουθη:
  •  
  • Ο παπικός ιερέας κ. Γεώργιος Ντάγκας έχει καθαιρεθεί από το εκκλησιαστικό δικαστήριο της Ιεράς Συνόδου του Οικουμενικού Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως. Η καθαίρεσή του τεκμηριώνεται από το επίσημο περιοδικό του ίδιου Πατριαρχείου με τίτλο «Ορθοδοξία, τεύχος Γ΄, Ιούλιος – Σεπτέμβριος 2006, σελ. 445-446, ως εξής:
  • Ο παπικός ιερέας κ. Γεώργιος Ντάγκας είναι πρώην Ορθόδοξος Αρχιμανδρίτης της Ορθόδοξης Ιεράς Μητροπόλεως Θεσσαλονίκης, που είχε χειροτονηθεί από τον μακαριστό Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης Παντελεήμονα Β΄ (τον Χρυσοφάκη) και του οποίου πνευματικός πατέρας ήταν ο Μητροπολίτης Λαγκαδά κ. Ιωάννης, τότε Πρωτοσύγκελλος της ίδιας Μητροπόλεως Θεσσαλονίκης.
  • 1. Η ιστορική διαδρομή του κ. Γεωργίου Ντάγκα ως Ορθοδόξου κληρικού
  • Η ιστορική διαδρομή του παπικού ιερέα κ. Γεωργίου Ντάγκα, ο οποίος, όντας Ορθόδοξος κληρικός, αποστάτησε από την Ορθόδοξη Εκκλησία ασπαζόμενος τον Παπισμό και αναγνωριζόμενος από τούτον ως παπικός ιερέας
  •             Συγκεκριμένα, ο εγκαλών παραλείπει να αναφέρει στην έγκλησή του εναντίον μου τα πραγματικά περιστατικά που αφορούν τον παπικό ιερέα κ. Γεώργιο Ντάγκα, ο οποίος τέλεσε την παπική λειτουργία - στον Ορθόδοξο Ιερό Ναό των Αγίων Νικολάου και Αθανασίου Καλαμάτας, τον οποίο ο εγκαλών, με την ιδιότητα του Μητροπολίτη Μεσσηνίας, είχε ήδη παραχωρήσει στους παπικούς για να τελούν παπικές λειτουργίες – στην οποία παπική λειτουργία ο εγκαλών παρέστη, συμπροσευχήθηκε και πραγματοποίησε εκκλησιαστική ομιλία. Τα εν λόγω πραγματικά περιστατικά υπενθυμίζω ότι έχουν ως εξής:
  • ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ (ΑΡΘ. 13 ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ) ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΕΣ (ΑΡΘΡΟ 9 ΕΣΔΑ) ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΟΥ ΣΤΗ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΜΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
  • Ο εγκαλών ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΤΙΚΑ αναγράφει, στην από 5-4-2017 έγκλησή του εναντίον μου, κατ’ επιλογήν του, ΤΜΗΜΑΤΑ της από 9-3-2017 κανονικής μηνύσεως του Κέντρου Πατερικών Μελετών «Άγιος Μάρκος ο Ευγενικός», το οποίο ο υπογράφων εκπροσωπώ, κατ’ αυτού του ιδίου, ενώπιον της προϊσταμένης του εκκλησιαστικής αρχής, ήτοι της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος, ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ του περιεχομένου της εν λόγω κανονικής μηνύσεως, 1) ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΠΡΟΣΔΩΣΕΙ ΑΛΗΘΟΦΑΝΕΙΑ στους ΨΕΥΔΕΙΣ και ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΟΥΣ ΙΣΧΥΡΙΣΜΟΥΣ ΤΟΥ που περιέχονται στην εν λόγω έγκλησή του ΚΑΙ 2) ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΜΕ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΣΕΙ - ΔΙΑ ΤΗΣ ΜΕΘΟΔΟΥ ΤΗΣ ΨΕΥΔΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΜΗΝΥΣΕΩΣ ΜΟΥ ΜΕ ΠΡΟΦΑΝΗ ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΘΕΣΕΩΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ ΤΗΣ ΙΔΙΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΩΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ - ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥ ΑΣΚΩ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗ ΚΡΙΤΙΚΗ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ Ή ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΙΣΤΗ, ΘΕΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ, ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΜΗΝ ΔΙΑΤΥΠΩΝΩ ΔΗΜΟΣΙΑ ΟΠΟΙΕΣΔΗΠΟΤΕ ΘΕΟΛΟΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΚΡΙΣΕΙΣ  ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ Ή ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΙΣΤΗ, ΘΕΟΛΟΓΙΑ, ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ, ΜΕ ΒΑΣΗ :
"Ο ΑΓΙΟΣ ΜΑΡΚΟΣ Ο ΕΥΓΕΝΙΚΟΣ", ΟΡΘΟΔΟΞΟN ΚΕΝΤΡΟN ΠΑΤΕΡΙΚΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ "ΑΓΙΟΣ ΜΑΡΚΟΣ Ο ΕΥΓΕΝΙΚΟΣ", ΜΑΡΚΟΥ ΕΥΓΕΝΙΚΟΥ 1, 600 66, ΜΕΘΩΝΗ ΠΙΕΡΙΑΣ. copyright 2010